Uwarunkowania wdrożenia GIS oraz ICT w szkole ... geografia (gimnazjum i liceum)

Dr Małgorzata Pietrzak

Opinia

na temat uwarunkowan wdrożenia narzedzi GIS i ICT w szkole w ramach obowiazujacej podstawy programowej i wybranego programu nauczania geografii.

Zakres opracowania:

  1. Zdefiniowanie narzedzi GIS i ICT w kontekscie nauczania geografii w szkole.
  2. Uwarunkowania wdrożenia GIS i ICT w szkole gimnazjalnej w ramach obowiazujacej podstawy programowej.
  3. Uwarunkowania wdrożenia GIS i ICT w szkole ponadgimnazjalnej w ramach obowiazujacej podstawy programowej.
  4. Opinia odnoszaca sie do komentarza do podstawy programowej.
  5. Uwarunkowania wdrożenia GIS i ICT w szkole w ramach wybranego programu nauczania geografii.
  6. Wnioski dotyczace uwarunkowan wdrożenia narzedzi GIS i ICT w szkole.
Treść opinii do pobrania TUTAJ
 
Projekt
realizuje:
gridw Partnerzy
projektu:
mscdn hogskolen grants
Projekt realizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię, poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego